01 elokuuta 2019

Let me explain...

Hei taas kaikille. Pahoittelen tätä pitkää taukoa kirjoittamisen kanssa! ...mutta minä voin selittää.

Minulla on tottakai miljoona selitystä siihen miksi minulla ei ole ollut aikaa istua koneella ja kirjoitella blogia. Mutta sanoisin että minulla on kolme ihan oikeeta syytä.




Ensimmäinen:

Päätimme Markon kanssa että nyt on minun vuoroni lähteä opiskeleman. Joten huhti- ja toukokuu meni aivan täysin sisäänpääsykokeen huuruissa. Kaikki vapaa-aika mikä vain löyty niin sen vietin sisäänpääsykokeen kirjallisuuden parissa.

Ja se kannatti! Koska nyt elokuussa minulla alkaa opinnot Helsingin yliopistossa oikeustieteellisessä!


Fiilikset kun on juuri vastaanottanut opiskelupaikkansa.



Toinen ja kolmas:

Sisäänpääsykokeen jälkeen oli pari viikkoa siunattu täysin perheelle. Tämän jälkeen lähdettiin painamaan talo- ja pihahommia 110 lasissa. Meillä nimittäin lähestyi hääpäivä hurjaa vauhtia, ja oli tarkoitus pitää häät omalla pihalla joten pakko oli saada paikat sellaiseen kuntoon että tänne viitsisi tuoda väkeä.

...ja voin sanoa että siinä oli kova urakka! Mutta saatiin kuin saatiinkin kaikki suhteellisen valmiiksi.

Eli talo- ja pihatyöt (2) sekä häät (3) vei heinäkuun loppuun asti kaiken ajan.

Pakko myös tähän väliin lisätä että mikään tästä ei olisi ollut mahdollista ilman mahtavaa tukiverkostoa! Saa olla onnellinen että on ympäröinyt itsensä aivan superihanilla ihmisillä!

-.-.-.-.-.-.-.-.-

Joten täällä kirjoittelee nyt Rouva eikä Neiti! ...ja kohta opiskelija eikä työssäkäyvä nainen.

Tällasita pientä tässä nyt sitten on tapahtunut. Heh.


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

En lupaile että tulen kirjoittelemaan täällä superaktiivisesti nyt jatkossakaan, mutta aivan varmasti useammin kuin kerran 3,5kk aikana. Katsotaan miten käy. Mukavaa jos täällä on vielä lukijoita näinkin pitkän tauon jälkeen.

 Kulemisiin!


-Rouva Matilda, hih.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana vapaa, anna mennä vaan! / Ordet är fritt, låt fara bara!