30 tammikuuta 2017

Siskosten maanantai mietintä

Mikä on kaunein asia joka sinulle on sanottu?

EMILIA

Monta kaunista asiaa on sanottu, kun perhe tai Paavo sanoo rakastavansa, on se aina kaunista ja ihana kuulla. Mutta jos ei näitä lasketa on se ehdottomasti se kerta, kun olin vaihtanut työpistettä ja entisen pisteen esimies sanoo minulle "Emppu, nyt kun oot lähtenyt, täältä puuttuu palanen. Pidit jengin aina kasassa ja jaksoit hymyillä ja naurattaa muita". Itkin muutaman kiitollisuuden kyyneleen :) Tällaiset asiat on tärkeä esimiehen kertoa alaisilleen, tällaiset motivoi tehdä työ hyvin ja olla hyvä työkaveri!

Toinen ihana oli kun uusi ja vanha esimies tapasivat ja keskustelu kääntyi siihen, olenko ollut tälle uudelle bossille sitä mitä vanha lupasi. Uusi tokaisi "on ollut ja niin paljon enemmän!" Tämäkin sai hymyn huulille. 
 

MATILDA


Haluaisin olla omaperäinen ja repäistä jotakin odottamatonta. Mutta. Aion nyt kuitenkin kallistua Markon sanoihin.

Marko muistuttaa minua päivittäin kuinka kaunis olen. Ei pelkästään ulkokuoresta, vaan myös siitä siäisestä kauneudesta mitä hän näkee minussa. Se on mielestäni älyttömän hienoa että hän jaksaa huomioida minua tällä tavalla vielä näinkin monen vuoden jälkeen. Useasti sitä pitää itsestään selvyytenä, tai ajatellaan että sen sanominen jollain tapaa kuluttaa sen merkitystä. Ei pidä paikkaansa, ainakin minun mielestäni. Ja päivittäin nyt ehkä on hieman liioteltua, kyllä meillä on niitäkin päiviä kun se rakkauden ilmaisu on enemmänkin viiltävä katse, hehe :D


Kun tuntee itsensä rönsyisäksi, ja ei missään nimessä halua nähdä itseään peilistä, niin sen toisen sanat ovat älyttömän tärkeitä. Kun hiukset ovat pystyssä ja naama kaikkea muuta kuin naaman näköinen, ja se toinen tulee antamaan suukon ja kuiskaamaan kuinka upea olet, niin kyllä siinä joka kerta sydän lämpeää. Tai kun tulet suihkusta uitetun kissan näköisenä ja vastassa on "pyyhehali" ja sanat "oletpa söpö" niin hymyhän leviää korviin.

Sitä kaikkein kauneinta asiaa on kuitenkin vaikea valita. Tällä kertaa aion kuitenkin valita sen, mitä ei tule päivittäin, mutta aina silloin tällöin ja minulle niiin oikeissa tilanteissa. 

Se kun hän sanoo: "Du är min prinsessa" - eli, "Sinä olet minun prinsessani".

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana vapaa, anna mennä vaan! / Ordet är fritt, låt fara bara!