14 kesäkuuta 2016

Haarukka harjana / Gaffel som hårborste

Kyllä vain - tämä on nyt kokeiltu. Ja pakko sanoa, että ei ollut mikään huono kokeilu. Mielestäni haarukka toimi paremmin kuin kampa. Oikeesti! Ainakin minun hiuksiini.

Tämä ei ollut toivelistallani tai muutenkaan mikään unelma mikä oli pakko toteuttaa. Se haarukka nyt  vain sattui olemaan siinä lähellä kun tajusin että olen hävittänyt harjani. Siinä sitten törkkäsin haarukan hiuksiin.

Toimi hyvin ja tuntu itseasiassa mukavalta kun piikit antoivat päähierontaa siinä samalla. Suosittelen! En ehkä lähde suosittelemaan tätä jottei minusta leimata outoa, tai hullua. Mutta halpa harjahan se olisi.

Emilia tuli eilen töiden jälkeen meille värjäämään hiuksiani. Olen NIIN kiitollinen että hän tuli vaikka varmaan oma sänky olisi ollut houkuttelevampi kuin kylmä pimeä vessa (meillä ei ole kattovalaisinta tällä hetkellä vessassa). Kun kävimme viikonloppuna shoppailemassa oli hirveetä astua hissiin kun peilejä oli kaikkialla - nyt pystyy jo katsomaan peiliin säikähtämättä!

Hiusväri maksoi 15€ ja tässä lopputulos:



Eikö ollu tuon summan väärtti? Itse olen tyytyväinen :) Kyllä tuo Emilia osaa! Säästipä tuossa sitten sen satasen kun ei mennyt kampaajalle. Kerran vuodessa jos käyn kampaajalla niin se on jo hyvä suoritus!

-.-.-.-.-.-

Tänään sitten uudet hiukset sai nauttia auringosta kun kävimme puistolemassa Annan kanssa. Pikkumies piti kummitädin kiireisenä. Keinuttiin, laskettiin liukumäkeä, syötiin hiekkaa, nuoleskeltiin kiviä ja muuta sellaista mitä nyt yleensä tehdään leikkipuistossa. Annalla on kovaa yritystä aivopestä pikkusta sanomaan "Anna", ja kyllä sitä vähän jo maistellaan nannana äänellä, mutta yritykseksi se on vielä jäänyt. Lohduttelen Annaa että kyllä se sen sanoo ennen teini-ikää ;)


Tässä nuo yhdessä ihastelee aitaa 



-Matilda



Javisstja - nu är det prövat. Måste medge, det var faktist inte så dåligt. Egentligen t.o.m bättre än en kam. Påriktigt! Funkade utmärkt i mitt hår iaf.

Dethär var inte något jag hade på min "to do list" eller någon djup, efterlängtad dröm jag ville uppfylla. Det råkade nu bara sig att en gaffel var där innom räckhåll då jag förstod att jag tappat bort min borste. Inte var det ju något annat än att skuffa gaffeln i håret och börja dra.


Funkade hur bra som helst och var faktist riktigt skönt då piggarna masserade hårbottnet. Rekommenderar! Jag tänker inte rekommendera detta så man inte tror att jag är riktigt konstig eller tokig. Billig borste skulle det ju nog vara.

Emilia kom igår efter arbetet och färgade mitt hår. Jag är SÅÅ tacksam att hon orkkade komma. Jag tippar att egen säng skulle varit mer lockande än ett kallt mörkt badrum (vi har ingen lampa i badrummet för tillfället). När vi var på veckoslutet och shoppade var det fruktansvärt hemskt att gå in i hissen. Det var ju speglar överallt! Nu kan man ändå titta sig i spegeln utan att skrämma ihjäl sig.

Hårfärgen kostade 15€. Inte så farligt, sparade sisådär hunttin på att inte gå till frissan. Om jag hittar till en frisör en gång om året är det redan bra. Men med en såhär duktig syster är det ju onödigt :)

-.-.-.-.-.-

Idag fick mitt hår däremot njuta av solen då vi var i parken med Anna. Lillemannen höll gudmor i farten, Det gungades, åktes rutchbana (hur skrivs detdär ordet?), lite sandätning imellan, så slickades stenar var om varven och såntdär annat som nu brukar göras när man är i lekparken. Ni vet.
Anna förösker hjärntvätta pojken att säga "Anna", och nog märker man att han fösöker hårt, men nannana är närmsta vi kommit. Jag tröstar Anna med att nog kommer han säga de innan tonåren ;)

-Matilda


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana vapaa, anna mennä vaan! / Ordet är fritt, låt fara bara!