03 kesäkuuta 2016

Laatuaikaa Lihapullan kanssa

Mä olen viettänyt niin ihanan perjantain tänään ettei ole tosikaan, parhaassa seurassa.

Viikko sitten soitin siskolle ja ilmoitin, että tänään tulen heidän luokse ja hän lähtee mun luokse (ehkä minulla ei olekaan oikeutta sanoa, ettei sisko blogin suhteen antanut minulle mahdollisuutta kieltäytyä kun toimin itse näköjään samoin). Vauvan omin itselleni :)

Matilda on mitä huikein äiti eikä koskaan "valita" vaikka olisi yöllä saanut vain 20 minuuttia unta. Näky kun hän juo neljättä pannullista kahvia mutta silmät harottaa siitä huolimatta itään ja länteen on aika basic nykyään. Silti hän ei voisi nauttia elämästään enemmän. Siihen kun lisätään talon rakentaminen ja kaksi koiraa (puhumattakaan sen miehestä! ;)) niin mun mielestä hän ansaitsi kunnon yöunet ja illan itsekseen.

Tulin töiden jälkeen tänne suoraan ja eihän se meinannut millään malttaa lähteä :) Kun se Lihapullan kanssa yhteistuumin vihdoin saatiin pihalle, meillä alkoi juhlat. Soitettiin vähän musiikkia ja jorattiin. Periaatteessa täähän on sama mitä muutenkin perjantaisin tekee mutta silloin ei seuralaisena ole 11kk ikäinen hurmuri.

Nyt pikkumies on jo pitkään ollut unten mailla ja en kyllä tiedä mitään söpömpää kuin tuhnuttava pikkuihminen.

Ai että tätinä oleminen on ihanaa <3

Jouluna tonttu vähän väsähti


-Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana vapaa, anna mennä vaan! / Ordet är fritt, låt fara bara!