19 syyskuuta 2016

Siskosten Maanantai Mietintä

Jos omistaisit lohikäärmeen, minkälainen se olisi?

EMILIA:

Koska olen hurahtanut Outlander sarjaan, olisi minun lohikäärme gaelia puhuva punaharjainen otus. Lohikäärme olisi samanaikaisesti brutaali herrasmies mutta myös kovin herkkä (ja siis kyllä, ehdottomasti mies.. Terkuin Emilia, sovinistisika). En tiedä miksi, mutta pukisin kyllä oman lohikäärmeen myös kilttiin. Minun lohikäärme ei sylje tulta vaan karjuu gaeliksi täysillä.

Kuva: Google




MATILDA:


Tää on helppo!

Ensinnäkin, minun lohikäärmeeni olisi maailman voimakkain olento ja se kuuntelisi vain ja ainoastaan minua. Voimakkaalla tarkoitan tietty että hänellä olisi myös maagisia voimia (huomatkaa HÄN muoto). Mitä voimia tarkalleen ottaen tarkoitan en aio kertoa. Sillä vähän niinku salaa toivon että joskus omistaisin lohikäärmeen ja en halua jinx it. Jos kertoisin, niin todennäköisesti toiveeni ei toteutuisi.

Hän olisi räikeän lilan värinen joka kimaltelisi auringon alla ja hohtaisi sateessa, silmät olisivat keltamustat. Hän pystyisi muuntautumaan kämmenen kokoisesta kerrostalon kokoiseksi.

Luotettava, oikeudenmukainen, leikikäs mutta itsetietoinen olento. Lohikäärmeeni olisi maagisen kaunis mutta samalla ilkeän ja pelottavan näköinen. 

En laita kuvaa tähän kirjoitukseen, sillä mikään kuva päällä maan ei voisi vetää vertoja siihen mielikuvaan mikä minun päässäni pyörii ;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana vapaa, anna mennä vaan! / Ordet är fritt, låt fara bara!