28 lokakuuta 2016

Kommelluksia Emilian elämästä part 4

Ja lisää... Näitä tosiaan riittää vaikka kuinka moneen osaan, katsotaan nyt, jaanko näitä jatkossa teidän kanssa :)

- Olin nuorempana kavereiden kanssa rannalla ja joillakin oli snorkkelit mukana. Snorkkelia en ollut koskaan aikaisemmin kokeillut käytännössä mutta minulle sanottiin, että sen kanssa voi hengittää veden alla. Sanottu ja tehty, puin snorkkelin päähän ja sukelsin. Pohjaan asti. Hengitin sisään ja luulin kuolevani. Räpelsin itseni takaisin pinnalle ja yskin tovin kunnes joku minulle huutaa "niin siis ei pohjaan asti kuulu sukeltaa" No juu hei kiitoksia tästä tiedosta, huomasin kyllä. En ole snorkkelia käyttänyt tämän jälkeen.

- Tämä tapahtui ihan muutamia viikkoja sitten.. Tulin autolla töihin ja heitin sen parkkiin. Työpäivän päättyessä kävelin parkkipaikalle (tässä välissä pakko mainita ettei alue ole kovin iso) enkä kuollakseni muistanut, minne olin auton jättänyt.. Kiertelin parkkia tovin kunnes löysin Kyllin (sanokaa nyt jooko, että te muutkin olette nimenneet autonne?). Hyppäsin autoon ja ihmettelin miksi näkymä on niin erilainen kunnes tajusin, että istun pelkääjän paikalla ja ratti on mun vasemmalla puolella.

- Tämäkin liittyy autoihin ja samaisella parkkipaikalla tapahtui tämäkin. Autoa en joutunut etsimään tällä kertaa vaan löysin Kyllin yllättävän nopeasti. Avasin mielestäni lukituksen ja olin avaamassa ovea (ja jopa kuskinpuoleista ovea) ja ihmettelin kun ei aukea. Aikani siinä räpelsin kunnes katsoin, että auto on ihan väärän värinen ja mallinen. Yritin siis avata väärän auton ovea.

- Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana vapaa, anna mennä vaan! / Ordet är fritt, låt fara bara!